maandag 9 maart 2009

Vertederende ernst en goedmoedige spot

Afgelopen zaterdag schreef Lia Thorborg. columniste van het AD, een leuke column over "spelregels" voor de bloggers in Gouda. Ze verbaast zich over die actie en in verband met de regel dat het publiceren van foto's en citaten uit niet-openbare bijeenkomsten niet is toegestaan, wil ik graag een stukje letterlijk weergeven:

"De enige raadsfoto's, die ik me voor de geest kan halen, waren de Solingse 'excursiekiekjes' van Theo (Krins, ChristenUnie) afgelopen najaar. Ze waren misschien niet allemaal even flatterend, maar zeker niet hatelijk of oncollegiaal. Ook de blogs van de andere drie (Anita, Mohammed en Michel, tk) zijn van een vertederende ernst en goedmoedige spot."
http://theokrins.blogspot.com/2008/10/solingen.html

Dank voor je inbreng Lia! Leuk ook dat je constateert dat er een duidelijk pluspunt is door de actie van het presidium: voortaan weet elke bewoner van het Groene Hart de weg naar onze weblogs te vinden.
Ze roept de webloggers tenslotte op om de bijdrage op de weblogs naar een volgend, spannender niveau te tillen.
Tsja, we hebben nu al zoveel losgemaakt, wat als we nog prikkelender worden...
Laat ik helder zijn: het doel van mijn weblog is om de politiek dichter bij de burgers te brengen en dat probeer ik op leesbare, luchtige en soms ook humoristische wijze te doen. Prikkelen is niet mijn doel, al zal ik dat soms niet nalaten.

Geen opmerkingen: