zondag 17 mei 2009

Geheim van de Boschpolderstraat

In het nieuwste nummer van Protestants Kerknieuws Gouda stond een leuke bijdrage van de scriba (=secretaris) van een wijkgemeente van de St.-Janskerk. Aanleiding was de vraag of hij - in navolging van dominee Abma - bereid was om zo nu en dan te reageren op plaatselijke gebeurtenissen. Hij schrijft dan: "Daar waag ik mij maar niet aan. Met buren ter linkterzijde (..) als ChristenUnie-raadslid Krins en oud-burgemeester Boone en ter rechterzijde dominee Abma en D66-raadslid Van den Haak zou dit overigens interessante bespiegelingen kunnen opleveren. Toch houd ik het maar op het "Geheim van de Boschpolderstraat" en vertrouw ik het beschouwen van de gebeurtenissen in Gouda en ver daarbuiten (onze zusterstad Gloucester) aan de webloggende oud-voorzitter van de Hervormde Algemene Kerkenraad toe."

Nu weet u gelijk wat ik in het recente verleden heb gedaan. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar dat "geheim van de Boschpolderstraat" en wellicht dat ik als pseudo-journalist daar nog eens een stukje over kan gaan schrijven. Ik ga op onderzoek uit....

2 opmerkingen:

Ruby zei

Nou ik ben nu ook wel heel erg nieuwsgierig (als een van de eerste bewoonsters van de Boschpolderstraat) naar "het geheim van de Boschpolderstraat"

Willem zei

Even iets heel anders. Boschpolderstraat 27 staat te koop. Voor meer informatie kunt u vinden op http://www.plaatsoft.nl/huis

Willem