woensdag 24 februari 2010

Lokale webpolicitus van het jaar 2010?

Midden in de campagnetijd voor de gemeenteraadsverkiezingen ben ik opeens genomineerd als WEBPOLITICUS VAN HET JAAR 2010

Er is geen domein in onze samenleving waar Twitter aan zo'n snelle opmars bezig is als in de lokale politiek.

Bijna iedere zichzelf serieus nemende, lokale politicus twittert er lustig op los. De vraag is natuurlijk hoe zinvol deze activiteit is en hoeveel stemmen dit straks op 3 maart oplevert.

Die vraag stelt ik mezelf - als raadslid in Gouda - uiteraard ook, maar het bloggen en twitteren heeft er in ieder geval toe geleid dat ik ben genomineerd als webpoliticus van het jaar 2010.

Mijn prikkelende weblog die tot doel heeft de kloof tussen politiek en burger te verkleinen is niet onopgemerkt gebleven en het heeft veel positieve reacties opgeleverd.

Om tot winnaar tot worden uitgeroepen heb ik echter uw stem nodig.
Als u mijn nominatie wilt ondersteunen, kunt u uw stem uitbrengen via onderstaande link:http://www.bestewebpoliticus.nl/cgi-bin/stem_kandidaat.cgi
Selecteer vervolgens de "ChristenUnie" en mijn naam ("Theo Krins") en voeg bij voorkeur een korte argumentatie bij.

Let op: u kunt uiterlijk tot 28 februari stemmen!

1 opmerking:

Fred de Wit zei

Beste Theo

Je verdient de nominatie van harte.. Sterkte!!

Fred de Wit (SGP/Gouda)